Reklamačný poriadok

Aby ste boli oprávnení na vrátenie, váš produkt musí byť nepoužitý a v rovnakom stave, v akom ste ho dostali. Musí byť tiež v pôvodnom obale.

Na dokončenie vrátenia vyžadujeme potvrdenie o nákupe.

Nekompletnost zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky emailom [email protected]

Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanickeho poškodenia výrobku nemusia byť uznané . 

Ak chcete zakúpený tovar reklamovať informujte nás vopred emailom [email protected]

Odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám, prosím, neposielajte dobierkou.

Refundácia

Akonáhle váš vrátený produkt prijmeme a skontrolujeme, pošleme vám email s oznámením o prijatí produktu. Taktiež vás budeme informovať o schválení alebo zamietnutí vašej refundácie.

Ak je refundácia schválená, bude spracovaná a kredit bude automaticky pripísaný na vašu kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby v priebehu niekoľkých dní.

Neskoré alebo chýbajúce refundácie

Ak ste ešte nedostali refundáciu, najskôr znova skontrolujte svoj bankový účet.

Potom kontaktujte svoju kreditnú spoločnosť, môže to chvíľu trvať, kým bude refundácia oficiálne zverejnená.

Ďalej kontaktujte svoju banku. Často je potrebný určitý čas na spracovanie predtým, než sa refundácia zobrazí.

Ak ste toto všetko urobili a stále ste refundáciu nedostali, kontaktujte nás na [email protected]

Zľavnené položky

Refundovať je možné len položky za plnú cenu. Zľavnené položky nie je možné refundovať.

Výmeny

Položky vymieňame len v prípade, že sú vadné alebo poškodené. Ak ich potrebujete vymeniť za rovnaký produkt, pošlite nám email na [email protected] a zašlite produkt na: Stará Bystrica 800